عصر خودرو

رئیس هیئت عامل ایدرو در بازدید از گروه صنعتی پلور سبز اعلام کرد :

آغاز عملیات اجرایی موافقتنامه تامین و تولید واگن مترو شهری شرکت اشتدلر سوییس در سه ماه دوم سال ۹۷

عصر بازار- معظمی خاطر نشان کرد: قرارداد ۵۰۰۰ دستگاه واگن نهایی شده و در سال آینده کار اجرایی را شروع می کنیم و ثمره آن رونق روزافزون این صنعت در کشور است .

آغاز عملیات اجرایی موافقتنامه تامین و تولید واگن مترو شهری شرکت اشتدلر سوییس در سه ماه دوم سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایدرو، رئیس هیئت عامل ایدرو  در بازدید از گروه صنعتی پلور سبز در شهرستان زرند استان کرمان  با اشاره به موافقنامه امضا شده میان ایدرو و اشتدلر سوییس  جهت  تامین و تولید 960 دستگاه واگن مترو گفت : با فراهم آوردن مقدمات اجرایی  این قرار داد ، حداکثر در 3 ماه دوم سال 97 ساخت و تولید واگن اغاز می شود و کار در این مجموعه گسترش پیدا می کند .

    منصور معظمی با توجه به حمایت مجلس شورای اسلامی و تاکید رییس جمهور به حل مترو کلانشهرها تصریح کرد: برای مرتفع ساختن این مشکل باید از ظرفیت های داخلی استفاده کنیم و سهم داخلی سازی کشور را در قرارداها و تفاهم نامه ها افزایش دهیم  .

    رئیس هئیت عامل ایدرو خاطر نشان کرد: قرارداد 5000 دستگاه واگن نهایی شده و در سال آینده کار اجرایی را شروع می کنیم و ثمره آن رونق روزافزون این صنعت در کشور است .

    معظمی در سفر یک روزه به استان کرمان از قسمت های گوناگون  کارخانه واگن سازی پلور سبز بازدید و با اعضای هیات مدیره  این شرکت دیدار و گفتگو کرد . کارخانجات واگن سازی پلور سبز، در شهرستان زرند استان کرمان واقع است .

    برچسب ها