عصر خودرو

اخبار برگزاری مجامع ۷ شرکت بورسی را بخوانید

عصر بازار: مجامع سالانه و فوق العاده معادن منگنز، رایان سایپا، پارس خودرو، پتروشیمی کرمانشاه، پتروشیمی فن آوران، گروه بهمن و کاربراتور ایران برگزار شدند.

اخبار برگزاری مجامع ۷ شرکت بورسی را بخوانید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از اقتصادنیوز، مجمع امروز معادن منگنر ایران با تقسیم سود 20 تومانی به کار خود پایان داد. مجمع این شرکت در حالی برگزار شد که مدیرعامل معادن منگنز اعلام کرد: قرارداد خرید دستگاه جدید برای افزایش تولید امضا شده است.

    از سوی دیگر بر اساس تصمیمات مجمع رایان سایپا ، این شرکت با سرمایه جدید 15 تومان سود نقدی میان سهامداران تقسیم کرد. در مجمع این شرکت اعلام شد افزایش سرمایه از محل انباشته در راه است.

    درمجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پارس خودرو صورت‌های مالی سالیانه منتهی به اسفند93 مورد تصویب قرار گرفت. با توجه به اینکه پارس خودرو برای هر سهم 534 ریال زیان داشت، سودی برای تقسیم میان سهامداران نداشت.در همین حال سازمان حسابرسی به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی برای سال مالی94 انتخاب گردید.
    از سوی دیگر مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی فن­آوران تشکیل شد و صورت‌های مالی سال مالی 93 شرکت مورد تصویب قرار گرفت.

    بر این اساس سود نقدی هر سهم سال مالی 1393 به ­­مبلغ 500ر4 ریال تصویب شد.سازمان حسابرسی به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت برای سال مالی1394 انتخاب گردید.

    این در حالی است که در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه بهمن صورت‌های مالی تلفیقی گروه و شرکت اصلی برای سال مالی 93 مورد تصویب قرار گرفت.
    همچنین سود نقدی به ازای هرسهم مبلغ 500 ریال مورد تصویب قرار گرفت.

    بر این اساس موسسه حسابرسی هوشیار ممیز به‌عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی آزمودگان به عنوان حسابرس و بازرس علی البدل برای سال مالی94 انتخاب شد.

    در همین حال کاربراتور ایران در حالی 1233 ریال سود برای هر سهم در سال مالی منتهی به اسفند 93 محقق کرده بود که بر اساس تصمیمات مجمع این شرکت معادل 130 ریال سود نقدی میان سهامداران توزیع شد.

    در مجامع عمومی عادی سالیانه و فوق­العاده شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه صورت‌های مالی سالیانه سال مالی منتهی به اسفند93 شرکت و افزایش سرمایه آن مورد تصویب قرار گرفت.

    سود نقدی هر سهم کرمانشاه به مبلغ 1550 ریال مورد تصویب قرار گرفت.همچنین موسسه حسابرسی آزموده کاران به عنوان حسابرس بازرس اصلی و موسسه حسابرسی تدوین و همکاران به عنوان بازرس علی­‌البدل شرکت برای سال مالی 94 انتخاب شدند.از سوی دیگر افزایش سرمایه شرکت از مبلغ یک هزار و 764 میلیارد و 600 میلیون ریال به مبلغ 3 هزار و 529 میلیارد و 200 میلیون ریال ( معادل100 درصد) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.

    برچسب ها