عصر خودرو

سفیر ایران در روسیه :

ایران و روسیه در خصوص تأمین مالی پروژه های بزرگ گفت وگو می‌کنند

عصر بازار- سفیر ایران در روسیه گفت: ایران و روسیه در دور بعدی نشست کمیسیون مشترک دو کشور در خصوص تامین مالی پروژه های بزرگ حمل و نقل و انرژی رایزنی خواهند کرد.

ایران و روسیه در خصوص تأمین مالی پروژه های بزرگ گفت وگو می‌کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ،مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه گفت، ایران و روسیه در دور بعدی نشست کمیسیون مشترک دو کشور در خصوص تامین مالی پروژه های بزرگ حمل و نقل و انرژی رایزنی خواهند کرد. این نشست روزهای 5 و 6 مارس در مسکو برگزار می شود.

    به گفته وی، در نشست قبلی، یعنی سیزدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و روسیه رکورد اسناد امضا شده و همکاری شرکت های دو کشور شکسته شد.

    این دیپلمات ایرانی در ادامه گفت: «نشست چهاردهم کمیسیون مشترک دو کشور روی تامین مالی پروژه های بزرگ، توسعه همکاری ها در بخش حمل و نقل؛ توسعه تجارت برق و تسهیل شرایط مبادلات تجاری دوجانبه متمرکز خواهد بود.»

    سنایی افزود، طرفین همچنین در این نشست احداث نیروگاه برق در هرمزگان و نوسازی نیروگاه رامین در اهواز را مورد بحث قرار خواهند داد. از دیگر محورهای این نشست می تواند به اتصال سیستم های پرداخت بانکی دو کشور در سال 2018 و همکاری در زمینه داروسازی اشاره کرد.

     

    برچسب ها