عصر خودرو

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بیت کوین را زیر ذره بین برد

عصر بازار- کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در حال جمع آوری اطلاعات از شرکت های فناوری فعال در حوزه ارز رمزنگار است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا بیت کوین را زیر ذره بین برد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا در حال تحقیق بازار ارزهای دیجیتال است.

    منابع آگاه به روزنامه وال استریت ژورنال اعلام کردند که این نهاد پولی آمریکا بمنظور جمع آوری اطلاعات از شرکت های فناوری و مشاورین مرتبط با تجارت ارز رمزنگار این اقدام را شروع کرده است.

    کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا در حال تحقیق و بررسی در مورد ساختار فروش و پیش فروش عرضه اولیه سکه های ارز رمزنگار که مانند عرضه اولیه سهام عمومی قانونمند نیستند، است.

    در واقع عرضه اولیه سکه به شرکت های استارت آپ ارز رمزنگار این اجازه را می دهد که سرمایه خود را از طریق عرضه ژتون های دیجیتال افزایش دهند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اعلام کرده که فروش ژتون ها و عرضه اولیه سکه (ارز رمزنگار) ممکن است که قوانین بورس این کشور را نقض کند.

    در اوایل ماه جاری میلادی، جی کلیتون رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا وعده افزایش نظارت بر روی شرکت هایی که به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگار و فناوری بلاک چین هستند را داده بود.

    بر پایه این گزارش این تصمیم کمیسیون بورس و اوراق بهادر منجر به کاهش 2 درصدی بیت کوین و رسیدن آن به 10 هزار و 654 دلار در هر واحد شده است.

    برچسب ها