عصر خودرو

بی اعتنایی بیت کوین به سیاست های ضد ارز رمزنگار چین

عصر بازار- بازار ارزهای رمزنگار طی چند ساعت اخیر به سیاست های چین در قبال سفت و سخت تر شدن تجارت آنها در این کشور بی اعتنایی کرد و با سیر افزایشی به کار خود ادامه داد.

بی اعتنایی بیت کوین به سیاست های ضد ارز رمزنگار چین
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در حالیکه چین با سفت و سخت کردن سیاست های خود در حال محدود کردن دسترسی صرافی های خارجی به سرمایه گذاران ارزهای رمزنگار در این کشور است؛ اما  بازار ارزهای دیجیتال طی چند ساعت گذشته به این سیاست ضد ارز رمزنگار واکنشی نشان نداده اند و با سیر افزایشی یکنواخت به کار خود ادامه دادند.

    در همین حال بیت کوین، یکه تاز ارزهای دیجیتال به بیش از 10 هزار 600 دلار در هر واحد تجارت شد و در ساعات اولیه به 11 هزار دلار در هر واحد هم رسید. این در حالی است که در روز دوشنبه به دنبال انتشار خبر ارائه اطلاعات تقریبا 13 هزار کاربر صرافی ارز رمزنگار کوین بیس آمریکا به اداره خدمات درآمد خارجی ایالات متحده، قیمت تمام ارزهای رمزنگار با کاهش محسوسی روبرو شده بود.

    همچنین مقامات مالی چین قوانینی را وضع کرده اندکه دست سرمایه گذاران این کشور را از تجارت دارایی های مجازی در صرافی های خارج از مرزهای چین کوتاه می کند. بر همین اساس، رگولاتورهای چینی در حال برنامه ریزی برای نظارت بر روی بانک ها و حساب های پرداخت آنلاین شرکت های چینی و اشخاص مشکوک به تسهیل بخشیدن تجارت ارز رمزنگار در خارج از مرزهای این کشور هستتند.

    بر پایه این گزارش، سال گذشته میلادی کره جنوبی اعلام کرد که قوانین تجارت ارز رمزنگار را سفت و سخت می کند. اقدامات کره جنوبی برای جلوگیری از فعالیت های غیر قانونی  شامل مالیات بستن به ارزهای رمزنگار و ممنوع کردن آنها از صدور حساب های جدید ارز رمزنگار می شود.

    برچسب ها