عصر خودرو

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد

عصر بازار- نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی از امروز، دهم اسفندماه آغاز شد.

نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰
  • نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد
  • نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد
  • نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد
  • نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از واحد ارتباطات مرکز مالی ایران، نخستین دوره DBA بازار سرمایه اسلامی امروز دهم اسفندماه 1396 با حضور دکتر علی صالح‌آبادی، رئیس انجمن مالی اسلامی ایران و دکتر سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی ایران در مرکز مالی ایران به طور رسمی آغاز شد.
رئیس انجمن مالی اسلامی ایران، در ابتدای این برنامه  ضمن خیرمقدم به فراگیران دورهDBA بازار سرمایه اسلامی، گزارشی از فعالیت های انجمن ارائه داد. ایشان با اشاره به  امضای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان بورس و اوراق بهادار، دانشگاه امام صادق(ع) و انجمن مالی اسلامی ایران برای برگزاری دوره‌های MBA و DBA بازار سرمایه اسلامی گفت: شرکت کنندگان در دوره DBA در پاین دوره ، مدارک اصول مقدماتی بازار سرمایه و تحلیلگری بازار سرمایه را دریافت می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: این دوره برای اولین بار است که در ایران و با همکاری انجمن مالی اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، مرکز مالی ایران و دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود. وی همچین اعلام داشت: عموم افراد شرکت‌کننده در این دوره فارغ‌التحصیل رشته‌های مرتبط و دارای تجربه مرتبط در بازار سرمایه ایران هستند که امیدواریم این دوره‌ها شروعی برای سایر دوره‌های مالی اسلامی در کشور در حوزه بانکداری و بیمه نیز باشد.
لازم به ذکر است ثبت‌نام دوره DBA بازار سرمایه اسلامی از 26 آذرماه امسال انجام و پس از برگزاری مصاحبه اختصاصی متقاضیان، کلاس‌های آن از امروز دهم اسفندماه آغاز شد. این دوره در سه ترم و مجموع 24 واحد درسی شامل: مبانی بازار سرمایه اسلامی، اقتصاد پولی و مالی پیشرفته، روش‌های کمی پیشرفته، روش تحقیق در مالی اسلامی (ترم اول) بازار سرمایه اسلامی پیشرفته، مهندسی مالی و مدیریت ریسک پیشرفته، مباحث پیشرفته در تجزیه و تحلیل صورتهای مالی، مقررات تحلیلگری بازار سرمایه (ترم دوم) و سمینار در بازار سرمایه اسلامی و پایان‌نامه (ترم سوم) است.
در ترم یک این دوره حجت الاسلام و المسلمین مصباحی مقدم، دکتر قضاوی، دکتر موسوی و دکتر شهیدی به تدریش دورس مربوطه خواهند پرداخت.

برچسب ها