عصر خودرو

مدیرعامل ارس بانک اسپانیا خبر داد :

آمادگی بانک اسپانیایی برای اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی به ایران

عصر بازار- مدیرعامل ارس بانک اسپانیا از آمادگی اعطای خط اعتباری ریفاینانس ۱۰۰ میلیون یورویی به ایران خبر داد .

آمادگی بانک اسپانیایی برای اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی به ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، لوییس کاسادو که به همراه مدیر تجاری ارس بانک اسپانیا به منظور توسعه روابط کارگزاری با بانک ها به ایران سفر کرده،در دیدار با علی صالح آبادی مدیرعامل بانک توسعه صادرات، ایجاد فضای همکاری و گسترش تعاملات تجاری با اگزیم بانک ایران را خواستار شد.

    وی ضمن ابراز تمایل این بانک به منظور اعطای خط اعتباری ریفاینانس به اگزیم بانک ایران به مبلغ 100 میلیون یورو به منظور کمک به صادرکنندگان کالا و خدمات، خواستار مذاکرات آتی در این زمینه شد.

    کاسادو با بیان اینکه روابط تجاری بانک اسپانیایی ارس با ایران و سایر کشورهای حوزه منا (خاورمیانه و شمال آفریقا) از اهمیت فراوانی برخوردار است،نسبت به ادامه همکاری ها در زمینه هایی چون نقل و انتقال وجوه، ‌اعتبارات اسنادی و ضمانتنامه‌ها میان مشتریان دو بانک در ایران و اسپانیا اعلام آمادگی کرد.

    صالح آبادی نیز به تشریح خدمات بانک توسعه صادرات و ظرفیت های بین دو کشور در استفاده از خطوط ریفاینانس به منظور تامین مالی کوتاه مدت پرداخت و نسبت به فعالیت مشترک در حوزه بانکداری بین الملل و توسعه تعاملات بین دو بانک تاکید کرد.

    وی با اشاره به استفاده بانک توسعه صادرات از تسهیلات صندوق توسعه ملی به تبیین نقش این صندوق در راستای اعطای خط اعتباری به بانک ها به منظور کمک به صادرکنندگان پرداخت.

    برچسب ها