عصر خودرو

قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول

عصر بازار- فعالان بازار دلیل روند کاهشی قیمت خودروهای وارداتی را بلاتکلیفی این بازار و البته نبود مشتری می دانند، زیرا کمتر فردی در این شرایط ریسک کرده و خودروی وارداتی می‌خرد.

قیمت انواع خودروهای داخلی + جدول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال بازار خرید و فروش خودرو تا حدودی رونق گرفته و هر روز قیمت‌ها روند افزایشی یا کاهش را تجربه می‌کنند. امروز قیمت انواع خودروهای داخلی نسبت به هفته گذشته کاهش قیمت داشته است اما در کنار این موضوع قیمت خودروهای وارداتی هم به دلیل نبود مشتری بر مدار ارزانی افتاده‌ است. به نحوی که قیمت سانتافه امروز با کاهش 8 میلیون تومانی نسبت به روزهای گذشته با قیمت 295 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت این خودرو در ابتدایی هفته هم شاهد کاهش 32 میلیون تومانی قیمت بود.

    بسیاری از فعالان بازار دلیل روند کاهشی قیمت خودروهای داخلی را بلاتکلیفی این بازار و البته نبود مشتری می دانند زیرا کمتر فردی در این شرایط ریسک کرده و خودروی وارداتی می‌خرد.

    در حال حاضر دناپلاس 56 میلیون تومان، پژو 207 اتوماتیک 56 میلیون و 300 هزار تومان، پژو 405 SLX 34 34 میلیون و 300 هزار تومان، سمند LX 34 میلیون و 500 هزار تومان، پژو207 دنده ای 46 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

    قیمت تعدادی از خودروهای داخلی در بازار امروز به شرح زیر است:

                  

     

    برچسب ها