عصر خودرو

۴.۵ میلیون کارگر ساختمانی ۲۴۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت گرفتند

عصر بازار- باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد.

۴.۵ میلیون کارگر ساختمانی ۲۴۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت گرفتند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، در راستای اجرای موارد مربوط به ساماندهی سهام عدالت و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، باقی مانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به کارگران فصلی و ساختمانی به حساب این گروه از مشمولان واریز شد.

    این گزارش می افزاید: تعداد مشمولانی که در این مرحله به‌عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 برخوردار شده‌اند حدود 4میلیون و 500 هزار نفر از کارگران فصلی و ساختمانی هستند که مبلغی بالغ بر 240 میلیارد تومان سود سهام عدالت از طریق بانک‌های عامل کشور به حساب آنان واریز شده است.

    بر این اساس مانده سود سهام عدالت این گروه از مشمولان سهام عدالت به عنوان هجدهمین گروه از مشمولان در حالی از روز گذشته انجام شده است که تنها تسویه مابقی سود سهام عدالت دو گروه دیگر از مشمولان باقی مانده که سازمان خصوصی سازی در تلاش است تا تسویه حساب سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر این دو گروه نیز تا پایان سال انجام شود.

    گفتنی است آن دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه‌های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تأیید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با کلیه گروهها، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها