عصر خودرو

رییس سازمان خصوصی سازی :

برگزاری جشن تولد سهام عدالت در اردیبهشت سال آینده

عصر بازار- رییس سازمان خصوصی سازی از برگزاری مراسم جشن تولد سهام عدالت در اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: بعد از ۱۰ الی ۱۵ سال تلاش عده ای باعث شد که کام ۴۹ میلیون نفر از هموطنان شیرین شود آیا این جشن گرفتن ندارد؟

برگزاری جشن تولد سهام عدالت در اردیبهشت سال آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، علی پوری حسینی، رییس سازمان خصوصی سازی درخصوص واریز سود سهام عدالت گفت: از 20 گروه مشمول سهام عدالت فقط دو گروه باقی مانده است. همه افراد مشمول سود سهام خود را گرفته اند  و اگر فردی سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده است در فرایند ثبت نامش مشکلی وجود داشته است.

    وی درباره امکان اینکه برخی با وجود طی کردن فرایند صحیح ثبت نام سود سهامشان به حساب آنها واریز نشده باشد گفت: چنین افرادی یا شماره شبای خود را اشتباه وارد کردند یا اینکه در دو، سه هفته اخیر شماره شبای خود را تصحیح کردند که سود سهام آنها در اوایل سال  آینده پرداخت خواهد شد.

    علی پوری حسینی درباره کاهش مقدار سهام عدالت از یک میلیون سال 1386 به پانصد هزار تومان  در سال 1396 گفت: یک میلیونی که اختصاص پیدا کرد پول آن به دولت واریز نشد و به دولت 10 سال فرصت داده شده بود که از محل سود این سهام واگذار شود اما در این 10 سال سهام به دولت به  صورت کامل واگذار نشده بود و مشمولان خود باید باقی مانده را پرداخت می کردند که به جز عده ی قلیلی کسی از این طرح استقبال نکرد.

    رییس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه جشن تولد سهام عدالت در اردیبهشت ماه برگزار می شود گفت: بعد از 10 الی 15 سال تلاش عده ای باعث شد که کام 49 میلیون نفر از هموطنان شیرین شود آیا این جشن گرفتن ندارد؟ وقتی هنوز جشنی گرفته نشده است و قرار است که جشنی برگزار شود اینگونه زیر سؤال بردن آن بی انصافی است.

    پور حسینی در رابطه با اینکه سود سهام برخی یکجا پرداخته شده و سود سهام برخی در دو نوبت گفت: افرادی که در دو نوبت سود سهام آنها پرداخته شده است شماره شبای خود را زودتر از 18 دی وارد سامانه کرده بودند که برای آنها یک نوبت واریزی داشتیم اما افرادی که دیرتر شماره شبای خود را وارد کردند سه سوم را یک جا به حسابشان واریز کردیم.

    برچسب ها