عصر خودرو

مدیرکل نوآوری وزارت اقتصاد ایالت راینلاند – فالتس آلمان :

ایالت فالتس آلمان خواستار توسعه روابط تجاری با البرز

عصر بازار- مدیرکل نوآوری وزارت اقتصاد ایالت راینلاند – فالتس آلمان گفت که این ایالت خواهان توسعه و تعاملات بیشتر در زمینه های مختلف اقتصادی با استان البرز است.

ایالت فالتس آلمان خواستار توسعه روابط تجاری با البرز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، جو وینگارتن در نشست مشترک هیئت تجاری کشور آلمان با فعالان اقتصادی استان البرز که صبح دوشنبه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی به واسطه حضور در ایران، اظهار کرد: در بازدید از نمایشگاه توانمندی تولیدی، صنعتی و خدماتی استان البرز که در اتاق بازرگانی این استان جانمایی شده است، تحت تاثیر ظرفیت های ویژه این استان قرار گرفتیم.
    وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه آثار صنعتی، صنایع شیمیایی و ماشین سازی تولیدی در استان به نمایش گذاشته شده است، افزود: علاقه مند به ایجاد روابط اقتصادی بین ایران و آلمان از جمله استان توانمند البرز هستیم.
    وی بیان کرد: علاقه زیادی برای ایجاد روابط تجاری بین ایران و آلمان وجود دارد، لذا درصدد توسعه روابط تجاری خود با ایران هستیم.
    جو وینگارتن با تاکید بر اینکه هم جهت با سیاست اتحادیه اروپا حرکت می کنیم، خاطرنشان کرد: برجام امضا شده مبنای خوبی برای شکل گیری آینده تجاری دو کشور ایران و آلمان خواهد بود، تحریم های صورت گرفته علیه ایران را به دید انتقادی می نگریم و مایل هستیم اهرم های تجاری خوبی بین دو کشور ایجاد شود.
    مدیرکل اداره نوآوری و دیجیتال سازی ایالت راینالد فالتس آلمان تصریح کرد: در تلاش هستیم برای جهان بزرگ سیاست، روابط تجاری بین دو استان راینالد فالتس و البرز را توسعه بخشیم و به دنبال همیاری و شریک متقابل هستیم .

    برچسب ها