عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی :

سود سهام عدالت روستاییان، عشایر، کارمندان و بازنشستگان دولت تا پایان سال پرداخت می‌شود

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: تا پایان سال دو گروه باقی‌مانده از سهامداران که شامل روستاییان، عشایر و کارمندان و بازنسشتگان کشوری و لشگری هستند تسویه حساب خواهند شد.

سود سهام عدالت روستاییان، عشایر، کارمندان و بازنشستگان دولت تا پایان سال پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، جعفرسبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی اظهار داشت: تسویه حساب مربوط به گروه کارگران فصلی و ساختمانی انجام شد البته 16 گروه دیگر از مشمولین در روز 11 بهمن ماه تسویه حساب شدند که شامل خبرنگاران، تاکسیرانان، مددجویان کمیته‌امام، خدام مساجد و زنان سرپرست خانوار بودند.

    مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: تعداد کارگران فصلی و ساختمانی رقم قابل توجهی است و 4.5 میلیون نفر از مشمولین عضو این گروه هستند و رقمی‌ که برای این گروه برای تسویه حساب در نظر گرفته شده حدود 240 میلیارد تومان است.

    وی ادامه داد: 21 بهمن ماه نیز تسویه حساب افراد تحت پوشش نهادهای‌حمایتی که در هنگام ثبت نام عضو نهادهای‌حمایتی بودند و دیگر نیستند و وضع مالی‌شان بهتر شده صورت گرفت.

    سبحانی با بیان اینکه تنها دو گروه باقی می‌مانند که تا پایان سال تسویه حسابشان انجام خواهد شد،تصریح کرد: همچنین درصددیم تاپایان سال دو گروه باقی‌مانده مربوط به روستاییان ، عشایر ، کارمندان و بازنشستگان دولت نیز تسویه حساب شوند، در غیر این صورت تسویه حساب آنها به ابتدای سال آینده موکول خواهد شد.

    وی افزود: همچنین آیین نکوداشتی در خصوص ساماندهی سهام عدالت در 20 اسفندماه با حضور مشمولین و مسئولین برگزار خواهد شد.

    برچسب ها