عصر خودرو

وزیر انرژی روسیه:

قرارداد تبادل نفت و کالای ایران و روسیه کماکان معتبر است

عصر بازار: وزیر انرژی روسیه تاکید کرد: تفاهمی میان تهران و مسکو برای همکاری‌های اقتصادی و تجاری امضا شد و همچنان معتبر است و شرکتهای تجاری همچنان به همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهند.

قرارداد تبادل نفت و کالای ایران و روسیه کماکان معتبر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، آلکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه امروز شنبه در حاشیه نشست فوق العاده مجمع کشورهای صادرکننده گاز (GECF) در جمع خبرنگاران با مطلوب و سازنده خواندن همکاری میان اعضای مجمع کشورهای صادرکننده گاز گفت: روابط کشورهای عضو هم اکنون مبتنی بر اعتماد و درک متقابل است.

    وزیر انرژی روسیه با بیان این که بررسی دیدگاه‌های کشورهای گوناگون درباره تحولات آینده بازار گاز کاری مطلوب است، گفت: معتقدیم که سران و رؤسای دولت‌های کشورهای عضو مجمع در سومین نشست سران GECF نیز مسائل مشابهی را مطرح خواهند کرد.

    نواک در پاسخ به پرسشی دیگر دراین باره که دیدگاه شما درباره دورنمای شرایط همکاری میان تولیدکنندگان عمده گاز چیست؟ گفت: ما با وزیران کشورهای عضو GECF از نظر روابط دوجانبه و توسعه پروژه های مشترک روابط نزدیکی داریم.

    وی ادامه داد: مجمع کشورهای صادرکننده گاز بیشتر یک نهاد مشاوره ای است و دخالتی در تصمیم سازی ندارد.

    نواک با اشاره به روابط خوب و تفاهم میان اعضای مجمع گفت: در چارچوب این اجلاس، امروز مسائل مورد نظر را بررسی می‌کنیم.

    به گفته وی هم اکنون همکاری سازنده‌ای میان اعضای مجمع وجود دارد که مبتنی بر اعتماد و درک متقابل است.

    وی در پاسخ به پرسشی درباره معاملات نفت در برابر کالا میان ایران و روسیه که در آغاز سال جاری میلادی در خبرها مطرح شد، گفت: در سال ٢۰١٤ میلادی سند تفاهمی میان تهران و مسکو برای همکاریهای اقتصادی و تجاری امضا شد و همچنان معتبر است و شرکتهای تجاری همچنان به همکاری با یکدیگر ادامه می‌دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها