عصر خودرو

معامله ۶۲۹ میلیون سهم و حق تقدم

عصر بازار: در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادارتهران شنبه ۲۰ تیر، در ۵۷ هزار و ۹۷۰ نوبت معاملاتی تعداد۶۲۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از یک هزار و ۱۵۸ میلیون ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل۲۸۹ هزارمیلیارد تومان را ثبت کرد.

معامله ۶۲۹ میلیون سهم و حق تقدم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، شاخص کل با رشد 56 واحدی (08/0 ) درصد بالا رفت و به رقم 66817 واحد رسید. شاخص بازار اول به میزان61 واحد منفی شد و در رقم 48146 واحد توقف کرد. شاخص بازار دوم نیز پیشتاز و جلوتر از همتای بازار اولی خود تا 748 واحدصعود را تجربه کرد و توانست تا رقم  138263 واحد بالا رود.

    بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ارتباطات سیار ایران، مخابرات ایران، پتروشیمی پردیس بر عهده داشتند. بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را شرکت های پالایش نفت بندرعباس، بانک تجارت و بانک صادرات ایران داشتند.

    در این روزکاری بیشترین حجم معاملات را شرکت های سرمایه گذاری خوارزمی، بانک صادرات ایران، پارس خودرو ، سایپا دیزل و بانک تجارت به خود اختصاص دادند.

    توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی

    در این روزکاری نماد معاملاتی شرکتهای قند قزوین، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سه در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت سالمین،پارس پامچال جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی،شرکت تولیدی مهرام جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورتهای مالی - عمومی فوق العاده، حق تقدم شرکت سرمایه گذاری خوارزمی با توجه به پایان مهلت پذیره نویسی، متوقف شدند.

    نماد معاملاتی حق تقدم شرکت سرمایه گذاری مسکن شمال شرق با توجه به اعلام مهلت پذیره نویسی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی آماده انجام معامله می باشد.

    در ضمن روز دوشنبه مورخ 22 تیر ماه 94 نماد معاملاتی شرکت بیمه ما(ما) برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش و گروه 'تامین وجوه و بازنشستگی به جزِء تامین اجتماعی اجباری'، طبقه 'بیمه' و در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران و با توجه به انتقال سهام شرکت مذکور از بازار فرا بورس ایران به بورس اوراق بهادار تهران در نماد 'ما' آماده انجام معامله می باشد

    حراج مجدد

    نماد معاملاتی شرکت های داروسازی روز دارو و صنایع شیمیایی فارس با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله

    اوراق بدهی

    در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 41753 برگه به ارزش بیش از41 میلیارد ریال معامله شد.

    صندوق های قابل معامله (ETF)

    در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، تعداد 82937 واحد صندوق به ارزش بیش از9 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

    برچسب ها