عصر خودرو

درخشش ذوب آهن در معاملات آخرین روز آبان در فرابورس

عصر بازار: در جریان معاملات آخرین روز آبان، ارزش معاملات بازارهای فرابورس به رقم یک هزار و ۴۵۸ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال رسید.

درخشش ذوب آهن در معاملات آخرین روز آبان در فرابورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات بازار فرابورس در سی‌امین روز آبان با داد و ستد 166 میلیون ورقه بهادار به میزان یک هزار و 458 میلیارد و 970 میلیون ریال پایان یافت و شاخص کل نشانگر عدد 701.47 شد.
    ذوب آهن اصفهان با معامله 17 میلیون و 140 هزار سهم به ارزش 36 میلیارد و 370 میلیون ریال بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را به خود اختصاص داد.
    این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت در پایان معاملات امروز مربوط به سهام مواد ویژه لیا و پس از آن آهن و فولاد ارفع و روان فن‌آور بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    از سوی دیگر، شرکت‌های مرجان‌کار، قند شیروان و زرین معدن آسیا با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 670 تا 705 هزار ریال دست به دست شد.
    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتمادآفرین پارسیان با معامله 23 میلیون و 980 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه پارس با داد و ستد 600 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 928 هزار و 960 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.41 رشد نسبت به روز قبل به 26.86 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها