عصر خودرو

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب :

حمایت همه‌جانبه از سازندگان داخلی، هدف شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب است

عصر بازار- رییس جهاد دانشگاهی و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نشستی مشترک که با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد، به بررسی راهکارهای توسعه همکاری‌های مشترک پرداختند.

حمایت همه‌جانبه از سازندگان داخلی، هدف شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا،  بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در این نشست، گفت: بمن و دیگر همکاران در مجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به نظام جمهوری اسلامی و کشورمان ایران تعصب داریم و حمایت از ساخت داخل و همکاری با جهاد دانشگاهی را وظیفه خود می‌دانیم.

    وی افزود: در استفاده از ظرفیت‌های فناورانه کشور، به‌ویژه توانمندی‌های جهاد دانشگاهی باید جدیت داشته باشیم و مغلوب خارجی‌ها، مخصوصا چینی‌ها نشویم. در برخورد با شعار سال و موضوع اقتصاد مقاومتی، نباید به صورت شعاری اقدام شود، بلکه باید در عمل و کار بتوانیم نیازهای صنعت را با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فناورانه جهاد دانشگاهی بومی کنیم.

    عالی‌پور گفت: حمایت همه‌جانبه از سازندگان و فناوران داخلی، هدف شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است و می‌توانیم پروژه‌های فناورانه بزرگ و پیچیده را با کمک جهاد دانشگاهی به شکلی مطلوب اجرایی کنیم؛ تا به حال نیز هر پروژه‌ای را با کمک جهاد دانشگاهی اجرا کرده‌ایم، جهاد دانشگاهی موفق و سربلند بوده است.

    وی ادامه داد: شخصا مسئولیت استفاده از توانمندی‌های سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت، به‌ویژه جهاد دانشگاهی را بر عهده می‌گیرم و اعتقاد دارم جهاد دانشگاهی در بومی‌سازی فناوری همیشه موفق است؛ به همین دلیل از همکاران در شرکت نفت می‌خواهم که از توانمندی جهاد دانشگاهی در اجرای پروژه‌ها استفاده کنند، زیرا برای ایجاد اشتغال و بومی‌سازی فناوری، باید از ظرفیت سازندگان داخلی حمایت کنیم.

    مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: سازندگان داخلی و جهاد دانشگاهی باید اجازه حضور در پروژه‌ها را داشته باشند و مطمئن هستیم که سازندگان داخلی مانند جهاد دانشگاهی از بسیاری از شرکت‌های خارجی در اجرای پروژه‌ها موفق‌تر هستند.

     دکتر حمیدرضا طیبی، رییس جهاد دانشگاهی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های در حال اجرا در جهاد دانشگاهی، از آمادگی این نهاد در زمینه توسعه همکاری‌ها با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.

    برچسب ها