عصر خودرو

مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

افزایش ۱۵ درصدی صادرات صنایع نساجی و پوشاک در ۱۰ ماهه امسال

عصر بازار- مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: صادرات صنایع نساجی و پوشاک در ۱۰ ماهه امسال ۸۰۵ میلیون دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۵درصد افزایش داشته است.

افزایش ۱۵ درصدی صادرات صنایع نساجی و پوشاک در ۱۰ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از شاتا ، افسانه محرابی با اعلام این خبر، افزود: از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم افزایش صادرات شتاب بیشتری پیدا کرد به طوری که در دوره 5 ماهه دولت دوازدهم (تا اواخر دی ماه) شاهد افزایش 28 درصدی صادرات نسبت به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.
    وی با بیان اینکه تولید محصولات نیز روند رو به افزایشی داشته است، تصریح کرد: به طور متوسط در 5 ماهه دولت دوازدهم (منتهی به پایان دی ماه) تولید محصولات منتخب افزایش 10درصدی نسبت به مدت مشابه قبل از آن داشته است.
    محرابی یکی از برنامه‌های حمایتی وزارت صنعت، معدن و تجارت را ایجاد شرایطی جهت مشارکت با برندهای مطرح دنیا دانست و گفت: در این راستا اجرای ماده 3 دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب شرکت‌های خارجی عرضه کننده پوشاک در ایران و دارای نام و نشان تجاری (برند) مبنی بر سفارش و تولید بخشی از واردات از طریق تولید کنندگان داخلی، زمینه و بستر مناسبی جهت تبادل اطلاعات، پیشرفت و برند سازی در واحدهای تولیدی را ایجاد خواهد کرد.
    توافق یک برند مععتبر خارجی با بیش از 15 شرکت داخلی برای تولید در ایران
    مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با اعلام اینکه در حال حاضر یکی از این برندها با بیش از 15 شرکت داخلی توافقنامه جهت تولید در ایران امضا کرده است، ادامه داد: این برند برای 7 شرکت با بیش از یک میلیون و 188 هزار یورو حجم سفارشات اولیه و آزمایشی درخواست خرید قطعی کرده و اولین محصول تولید ایران در بازار عرضه شده است.

    برچسب ها