عصر خودرو

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد:

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه حوزه گردشگری

عصر بازار- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه و نوسازی حوزه گردشگری دریایی پیش بینی شده است.

اختصاص ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه حوزه گردشگری
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، محمد راستاد افزود: در فاز نخست برای پرداخت این تسهیلات به فعالان این عرصه در گردشگری دریایی کشور، سقفی تعیین نشده است.
    وی با اشاره به اهمیت برنامه های سازمان بنادر و دریانوردی برای توسعه گردشگری دریایی، اظهارداشت: به طور کلی یکی از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی حمایت از پروژه های گردشگری دریایی است و این شامل بسته های دربرگیرنده تاسیسات، روبناها، تجهیزات و شناورهای دریایی خواهد بود.
    معاون وزیر راه وشهرسازی بیان کرد: علاوه بر این سازمان بنادر و دریانوردی بهترین مشوق ها را از محل وجوه اداره شده در حوزه گردشگری و مسافری دریایی در دستور کار خود قرار داده که امیدواریم با این مشوق ها و فراهم شدن حضور قدرتمند بخش خصوصی در کنار زیرساخت هایی که سازمان ایجاد کرده شاهد تقویت بخش خصوصی در حوزه گردشگری و مسافری دریایی بنادر کشور باشیم.
    روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد، راستاد با اشاره به اینکه سقفی برای تسهیلاتی که قصد داریم به بخش گردشگری و مسافری اختصاص دهیم در نظر گرفته نشده است، بیان کرد: بدون شک ما از تمام ظرفیت های ممکن به خصوص از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر ودریانوردی استفاده خواهیم کرد تا از ظرفیت های بخش خصوصی در این حوزه بیش از پیش بهره مند شویم.
     عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی چندی پیش با مثبت ارزیابی کردن فضای عمومی کشور گفت: فضای عمومی کشور در حال بهبود است و به واسطه آن سرمایه‌گذاری و تمایل شرکت‌های مختلف کشتیرانی‌ برای رفت و آمد به ایران بسیار افزایش یافته است.
    وی با اشاره به ضرورت توسعه گردشگری دریایی کشور اظهارکرد: کاری که خوشبختانه در سازمان بنادر شده توجه به بحث مسافرت دریایی است که در سال‌های اخیر توجه خوبی به این موضوع شده و امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم زیرا هنوز مردم با این ظرفیت کمتر آشنا هستند و ما باید یک فعالیت تبلیغاتی گسترده‌ای انجام دهیم که مردم با حوزه گردشگری دریایی بیشترآشنا و از آن استفاده کنند.

    برچسب ها