عصر خودرو

قرارداد سرمایه گذاری ۸ اختراع به امضا رسید

عصر بازار- قرارداد هشت اختراع با سرمایه گذاری ۹۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال به همت فن بازار ملی ایران و با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و رییس سازمان بورس و اوراق بهادار به امضا رسید.

قرارداد سرمایه گذاری ۸ اختراع به امضا رسید
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، با این قراردادها که در دومین نشست معاون علمی و فناوری رییس جمهور با مخترعان منتخب بازار دارایی های فکری عصر امروز چهارشنبه در محل این معاونت امضا شد، جمع کل قراردادهای منعقد شده در بازار دارایی های فکری به 29اختراع و ارزش 257 میلیارد ریال رسید.
    ساخت سخت کننده مانیش برای پخت رزین های اپوکسی، ساخت نانو آلومینای اصلاح سطحی شده برای استفاده رنگ ها، پوشش ها، پلاستیک های مهندسی و لاستیک ها، پوشش مت کاتالیست غیرقابل انبساط تقویت شده با نانو مواد مورد استفاده در مبدل کاتالیستی خودروها، فرایند ساخت و ترکیب رنگ های ترک و مولتی کالر با استفاده از حلال آب، سنتز رزین پلی اکریلیک اسید جزیی شبکه ای شده در محیط آبی، ساخت چسب های حساس به فشار با دمای سرویس 80 درحه سانتیگراد برای استفاده در پوشش های نواری لوله های خطوط انتقال نفت و گاز، تولید محلول ضد یخ مخصوص آسفالت بر پایه دولومیت و تولید کود شیمیایی سولفات پتاسیم با خلوص بسیار بالا از جمله اختراعات مورد معامله هستند.
    بازار دارایی های فکری با همکاری پارک فناوری پردیس، سازمان بورس و اوراق بهادار، اداره ثبت اسناد و املاک کشور و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به میزبانی شرکت فرابورس ایران در خرداد ماه 1393 راه اندازی شد.
    تا این تاریخ 238 اختراع در فهرست عرضه بازار دارایی فکری قرار گرفته است.انعقاد 21 قرارداد سرمایه گذاری در اختراعات به ارزش بیش از 165 میلیارد ریال و همچنین نهایی شدن قرارداد هشت اختراع و در جریان بودن مذاکرات جدی برای چند اختراع دیگر از جمله دستاوردهای فستیوال های عرضه نوآوری است.

    برچسب ها