عصر خودرو

شریعتمداری اعلام کرد؛

بهره گیری تولید و صادرات از تغییرات منطقی نرخ ارز

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: با وجود نوسانات نرخ ارز، امر تولید و صادرات کشور از ثبات نرخ ارز و تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی بهره می‌برند.

بهره گیری تولید و صادرات از تغییرات منطقی نرخ ارز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ،  محمد شریعتمداری افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی از تغییرات غیر منطقی لطمه خواهند دید و این واقعیتی غیرقابل انکار برای صنعت کشور است اما اتخاذ سیاست‌های کمک‌ کننده به حل مشکل را باید مسئولان ذیربط مطرح کنند.

    شریعتمداری سیاست دولت تدبیر و امید را دور نگه داشتن بخش تولیدی از آسیب های ناشی از تغییرات نرخ ارز دانست و گفت: دولت سیاست‌هایی در این زمینه اتخاذ کرده و به اطلاع مردم خواهد رسید و مسیر را طی خواهیم کرد.

    وزیر صنعت یکی از مشکلات کشور را اظهار نظر برخی افراد غیرکارشناس و غیر مرتبط در حوزه های تخصصی دانست و افزود: سیاست ها، مسایل و تحولات ارزی را باید رئیس بانک مرکزی و یا معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری به اطلاع مردم برسانند.

    شریعتمداری تاکید کرد: به طور قطع دستوری برخورد کردن با اقتصاد کار خوبی نیست و تمام تلاش دولت بر این است که بازار از ثبات و آرامش برخوردار بوده و تغییرات قابل پیش‌بینی و منطقی باشد.

    برچسب ها