عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

تحقق ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم معدنی و صنعتی چادرملو

عصر بازار: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ چهار هزار و ۵۹ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

تحقق ۲۳۷ ریال سود به ازای هر سهم معدنی و صنعتی چادرملو
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با انتشار صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه امسال،بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 9 هزار و 842 میلیارد و 198 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و سود ناخالص دوره نیز مبلغ چهار هزار و 640 میلیارد و 945 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ سه هزار و 859 میلیارد و 499 میلیون ریال محاسبه شد.

    به سود عملیاتی دوره نیز درآمدهای عملیاتی اضافه شد و سود خالص دوره به مبلغ چهار هزار و 59 میلیارد و 365 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 237 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ پنج هزار و 266 میلیارد و 883 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها