عصر خودرو

رئیس جمهوری مطرح کرد:

دولت مصمم به حفظ تورم تک رقمی

عصر بازار- رئیس جمهوری تاکید کرد: دولت مصمم است مسیر تورم تک رقمی، رشد بالای ۵ درصد و کاهش نرخ بیکاری را ادامه دهد .

دولت مصمم به حفظ تورم تک رقمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز و در نشست مشترک وزیران و استانداران با روسای سازمان های اقتصادی با بیان این مطلب افزود: به عنوان آموزش حین کار، از امروز تا پایان سال 1397، هر صنف و بنگاهی اگر فردی را مشغول به کار کند از دادن حق بیمه تا پایان سال 1397 معاف است.

    وی افزود: دولت بیمه حوادثی را هم در صورتی که اتفاق خاصی بیفتد برعهده می گیرد.

    رئیس جمهوری اظهار داشت: رشد اقتصادی ما بیشتر از متوسط جهانی خواهد بود و این اثبات درستی مسیر است.

    روحانی تاکید کرد: در حوادث تلخ و غیر مترقبه اخیر مانند زلزله، اقدامات ارزشمندی انجام شد و نقایص باید جبران شود.

    وی گفت: اراده، اطمینان، نشاط و امید به آینده، اساس پیشرفت است؛ مدیرانی باید بمانند که به آینده امید صد در صدی دارند؛ تا انسجام ملی هست، هیچ قدرت خارجی کاری از پیش نخواهد برد.

    رئیس جمهوری با اشاره به کاهش رتبه ریسک اعتباری ایران به 5 گفت: ریسک اعتباری ایران که در ابتدای دولت یازدهم 7 بود به 5 کاهش یافت؛ این نشانه افزایش اعتماد جهانی است.

    روحانی تصریح کرد: مصمم هستیم مسیر تورم تک رقمی، رشد بالای 5 درصد و کاهش نرخ بیکاری را ادامه دهیم.

    وی با بیان اینکه مردم نشان دادند که با وجود برخی مشکلات، همچنان مسیر استقلال و نفی سلطه بیگانه را انتخاب می کنند، اظهار داشت: اگر امروز هم از مردم سوال شود، به آزادی و حاکمیت ملی رای خواهند داد.

    رئیس جمهوری با بیان اینکه امکان بازگشت از آرمانهای ملت ایران وجود ندارد، تاکید کرد: امروز هم مردم خواهان مبارزه با مفاسد هستند و هتک فرهنگ اسلامی و ملی را نمی پذیرند.

    روحانی 22 بهمن تماشایی امسال را یادآور شد و گفت: به صحنه آمدن همه مردم و اقشار، پیروزی 22 بهمن را ساخت؛ اگر نظام مستحکم و آینده روشن نبود، بیش از 190 کشور روبروی ترامپ نمی ایستادند.

    برچسب ها