عصر خودرو

سکه حراجی ارزان تر از بازار آزاد

عصر بازار- در حالی که نرخ هر سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد یک میلیون و ۵۶۱ هزار تومان قیمت خورد، اما نرخ این سکه در تالار حراجی یک میلیون و ۵۵۹ تومان تعیین شده است.

سکه حراجی ارزان تر از بازار آزاد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، بانک مرکزی نرخ پایه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی را برای حراج امروز یک میلیون و 337 هزار تومان تعیین کرد که با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، سکه تمام بهار آزادی با رقم یک میلیون و 559 تومان به فروش رفت.

    همچنین بانک مرکزی نرخ پایه هر قطعه نیم سکه را 668 هزار و 500 تومان تعیین کرد که با احتساب 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده هر نیم سکه با قیمت 758 هزار و 600 تومان در تالار حراجی به فروش رسید.

    در همین حال، نرخ سکه طرح جدید در بازار تهران یک میلیون و 561 هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و 521 هزار تومان و هر  نیم سکه نیز 766 هزار تومان  است. بر همین اساس، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در تالار حراجی دو هزار تومان و هر نیم سکه نیز پنج هزار تومان ارزان تر است.

    با توجه به اینکه نرخ سکه در تالار حراجی تفاوت زیادی با بازار آزاد ندارد؛ بنابراین میزان معاملات آن همانند روزهای گذشته بوده و تغییر محسوسی نداشته است.

    برچسب ها