عصر خودرو

قائم مقام وزیر صنعت،معدن و تجارت:

بخش معدن فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران مشترک ایران و اروپا است

عصر بازار- قائم مقام وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت: پروژه های معدنی در ایران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و بانکداران اروپایی است تا در قالب سرمایه گذاری مشترک با طرف های ایرانی، این پروژه ها را تأمین مالی کنند.

بخش معدن فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران مشترک ایران و اروپا است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا)، مجتبی خسروتاج درهجدهمین کنگره سالانه بانکداران اروپا با موضوع فرصت های سرمایه گذاری در ایران در فرانکفورت گفت: طرح هایی با سرمایه گذاری حدود 30 میلیارد دلار از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) پیگیری می شود که فرصت مناسبی برای همکاری است.
    وی افزود: درآمد بخش معادن ایران این قابلیت را دارد تا جایگزین درآمدهای ناشی از صادرات نفت خام در آینده باشد.
    خسروتاج با تاکید بر اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: صنایع دانش بنیان، افزایش بهره وری، توسعه سرمایه گذاری با هدف توسعه صادرات از ایران، توسعه کارآفرینی، افزایش ارزش افزوده در بخش صادرات غیر نفتی و جلوگیری از صادرات مواد خام، از جمله سیاست های همکاری ایران با طرف های خارجی است.
    قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: کشورهای توسعه یافته، بسیاری از این سیاست ها را با عناوین دیگری از گذشته دنبال کرده اند و با آن آشنایی دارند؛ بر این اساس، کار با شرکت های ایرانی و برقراری ارتباطات با آنها مطابق با این سیاستها خواهد بود.
    هجدهمین کنگره سالانه بانکداران اروپا در تاریخ ١٨ و ١٩ نوامبر (27 و 28 آبان ماه) در فرانکفورت آلمان برگزار شد که بیشتر شرکت کنندگان آن از بانکداران، سرمایه گذاران و صاحبان شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک بودند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها