عصر خودرو

طبق گزارش سه ماهه پایانی ۲۰۱۷:

سهام Twitter پس از ۱۲ سال پُربازده شد

عصر بازار- توییتر سرانجام توانست پس از ۱۲ سال به سوددهی برسد به گونه‌ای که در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۷ میلادی موفق شد ۷۳۲ میلیون دلار کسب کند.

سهام Twitter پس از ۱۲ سال پُربازده شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شرکت توییتر با انتشار گزارش مالی خود در سه ماهه چهارم سال 2017 میلادی اعلام کرده است که بالاخره توانسته با کسب 732 میلیون دلار به سود خالص 91 میلیون دلاری دست یابد که این امر نشان می‌دهد پس از 12 سال، این غول تکنولوژی به موفقیت و سوددهی قابل ملاحظه‌ای دست یافته است.

    درآمد توییتر در مقایسه با درآمدش در مدت مشابه سال گذشته نزدیک به دو درصد افزایش پیدا کرده است. این شرکت در طول پاییز 2017 توانست از طریق نمایش آگهی و تبلیغات در این شبکه اجتماعی که برگرفته از تغییر و تحولاتی بود در پلت‌فرم‌های خود ایجاد کرده بود، به درآمد چشمگیری دست یابد.

    توییتر اکنون به سوددهی رسیده و موفق شده است در سه‌ماهه‌ی چهارم سال 2017 از درآمد 732 میلیون دلاری، سود خالص 91 میلیون دلاری به دست آورد. هرچند که درآمد توییتر در کل سال 2017 نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته اما در سه ماهه چهارم و پایانی سال توانست این اختلاف را جبران کرده و به درآمدی 2.4 میلیارد دلار برسد.

    برچسب ها