عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی خبر داد :

عرضه سهام دولتی دو بیمه روی میز

عصر بازار- سازمان خصوصی سازی بار دیگر سهام دولتی دو شرکت بیمه البرز و آسیا را برای عرضه در بورس آگهی کرده که به این ترتیب حدود ۱۷درصد از سهم دولتی بیمه البرز و ۱۸درصد از سهم دولتی بیمه آسیا در بورس عرضه می شود

عرضه سهام دولتی دو بیمه روی میز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سید جعفر سبحانی، درباره واگذاری سهم دولتی دو بیمه آسیا و البرز، اظهار داشت: سهم دولتی این شرکت ها که چند روز ‌پیش در بورس عرضه شد چند خریدار داشتند ولی هر یک برای خرید شرکت نقایصی در پرونده داشتند به همین دلیل عرضه مناسبی نداشتیم اما از آنجاکه می دانستیم این شرکت ها مشتری دارند دوباره برای عرضه آن ها در بورس آگهی دادیم.

    وی ادامه داد: 17.34 درصد از سهام بیمه البرز به ارزش 88 میلیارد تومان و همچنین 18.84 درصد بیمه آسیا به ارزش 83 میلیارد تومان در 12 اسفند ماه در بورس عرضه خواهد شد.  امیدواریم که برای این دو شرکت عرضه های موفقی داشته باشیم.

    مشاور رییس سازمان خصوصی سازی ،  درباره دیگر عرضه ها در روزهای پیش رو گفت: 40 درصد از شرکت "مدیریت نیروی برق لوشان" به ارزش دو میلیارد تومان به مزایده گذاشته خواهد شد. همچنین شرکت "تولید نیروی برق لوشان" به ارزش 370 میلیارد تومان به بخش خصوصی واگذار می شود.

    سبحانی افزود: " تولید نیروی برق شاهرود"، "تولید برق آذربایجان"، "سرمایه گذاری گسترش و توسعه صنعت" به ترتیب با قیمت پایه 500  میلیارد تومان، 223 میلیارد تومان و 60 میلیارد تومان به مزایده گذاشته می شوند.

    وی اضافه کرد: 38 درصد از  شرکت "هلیکوپتری"، 13 درصد از "ایران پتروشیمی فیروزکوه" و 2.5 درصد از "شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی" از جمله شرکت هایی هستند که 24 بهمن ماه واگذار خواهند شد .

    برچسب ها