عصر خودرو

خبر کمک ۱۲ هزار میلیاردی دولت به هپکو، تکذیب شد

عصر بازار- خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری‌های مختلف کشور مبنی بر کمک ۱۲ هزار میلیارد تومانی دولت به شرکت هپکو اراک درست نیست.

خبر کمک ۱۲ هزار میلیاردی دولت به هپکو، تکذیب شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت اظهار کرد:خبر منتشر شده در برخی خبرگزاری های مختلف کشور مبنی بر کمک 12 هزار میلیارد تومانی دولت به شرکت هپکو اراک از قول محمد شریعتمداری،وزیر صنعت معدن و تجارت درست نیست.

    بر اساس اخبار صحیح،محمد شریعتمداری در هفتادمین نشست ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گفته بود: 12 هزار و 523 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 17 هزار و 928 واحد تولیدی در سطح کشور در سال 96 اعطا شده است.

    در این رابطه محمد رضا حاجی پور وزیر سازمان صنعت، معدن تجارت استان اراک در گفتگو با خبرنگارصنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد:در جلسه مسئولان و فعالان خصوصی صنعتی استان اراک با وزیر صنعت معدن و تجارت ،در مورد شرکت هپکو بحث های مثبتی مطرح و سازمان خصوصی سازی موظف به رسیدگی به آیین نامه های مصوب شده برای تعیین مالکیت جدید برای هپکو شد اما هیچ صحبتی از کمک نقدی مستقیم دولت به این بنگاه تولیدی به میان نیامد.

    برچسب ها