عصر خودرو

اوباما :

آمریکا به دنبال کاهش فروش نفت ایران نیست

عصر بازار- باراک اوباما رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که آمریکا نمی خواهد خرید نفت خام ایران توسط کشورهای دیگر از ارقام فعلی کمتر شود.

آمریکا به دنبال کاهش فروش نفت ایران نیست
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت انرژی(شانا)، واشنگتن قصد دارد سطوح فعلی فروش نفت ایران حفظ شده و تلاش نمی کند که این مقدار کمتر شود.
    باراک اوباما رییس جمهور آمریکا روز چهارشنبه (٢٧ آبان ماه) طی سخنانی گفت: مطابق برنامه برجام (توافق موقتی که میان ایران و کشورهای 1+5 برای کاهش نگرانیها از برنامه هسته ای تهران به دست آمد)، ایالات متحده آمریکا متعهد است که اجازه دهد خرید نفت از ایران در سطوحی که در زمان توافق قرار داشت باقی بماند؛ بر همین اساس، دولت من به دنبال کاهش این مقدار نیست.
    در ماه ژوییه ٢۰١٥(تیر ماه 94) ایران و کشورهای گروه 1+5 به توافقی تاریخی رسیدند که بر اساس آن، در ازای اطمینان بخشی در خصوص برنامه هسته ای ایران ، تحریمهای گسترده در قبال آن، لغو خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها