عصر خودرو

واریز باقیمانده سود سهام عدالت ۲.۶ میلیون مشمول از امروز

عصر بازار- تسویه سود سهام عدالت مربوط به بخش دیگری از مشمولان شامل ۲.۶ میلیون نفر به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان به تدریج از امروز توسط سازمان خصوصی سازی انجام می شود.

واریز باقیمانده سود سهام عدالت ۲.۶ میلیون مشمول از امروز
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، از دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر مرحله پایانی پرداخت سود سهام عدالت 22درصد از مشمولین که شامل 16گروه بودند، آغاز و این سود به حساب آنها واریز شد.

    همچنین مطابق برنامه زمان بندی اعلامی قرار بود سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهند پس از پایان دهه فجر تا آخر اسفند ماه و به مرور زمان، با توجه به سودهای دریافتی از شرکتهای سرمایه پذیر به حسابشان واریز شود.

    بر این اساس آن دسته از مددجویان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و سازمان بهزیستی که در زمان ثبت نام تحت پوشش این نهادها بوده اند و به مرور زمان، با بهبود وضعیت معیشتی از شمول این دسته از مشمولان سهام عدالت خارج شده اند، از امروز تسویه سود سهام عدالتشان انجام می شود.

    گفتنی است این دسته از مشمولان که تسویه باقی مانده سود سهام عدالت آنها به تدریج از امروز آغاز می شود حدود 2.6میلیون نفر هستند و سود تقسیمی میان آنها نیز بیش از 120 میلیارد تومان می باشد.

    این گزارش می افزاید: تسویه سود سهام عدالت باقی مانده مشمولان نیز پس از دریافت سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر به مرور تا پایان سال 96 انجام خواهد شد

    برچسب ها