عصر خودرو

آمادگی بانک سرمایه گذاری دولتی فرانسه برای فاینانس با ایران

عصر بازار- مسئولان بانک سرمایه گذاری دولتی فرانسه(بی.پی.آی) از آمادگی خود برای همکاری با ایران در زمینه فاینانس پروژه های اقتصادی دو کشور خبر دادند.

آمادگی بانک سرمایه گذاری دولتی فرانسه برای فاینانس با ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، معاون وزیر امور اقتصاد و دارائی جمهوری اسلامی ایران و رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران که به فرانسه سفر کرده است در دیدار با رئیس بانک سرمایه گذاری دولتی(بی.پی.آی) اعلام کرد: ایران آماده است با بانک «بی.پی.آی» در زمینه ایجاد یک افق همکاری بانکی درازمدت و با هدف بهره مند شدن شرکت های فرانسوی و ایرانی از مزایای آن همکاری کند.

    محمد خزاعی با بیان اینکه امروز اینجا هستیم تا در مورد تسهیل مسیر سرمایه گذاری و حمایت از فعالیت شرکت های دو کشور صحبت کنیم، گفت: برای ما تعیین محدوده همکاری مالی در یک چشم انداز بلندمدت که شرکت های دو طرف بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند، بسیار مهم است.

    وی خاطرنشان کرد: واگذاری پروژه ها و جذب تامین مالی خارجی و حرکت در مسیر توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی داخلی را به خاطر احتیاط و ترس سایر کشورها و شرکت های خارجی از سرمایه گذاری و تامین مالی پروژه های اقتصادی و تجاری، متوقف نخواهیم کرد.
    مسئولان بانک سرمایه گذاری دولتی فرانسه(بی.پی.آر) نیز در این دیدار اعلام کردند با حمایت دولت فرانسه این بانک کاملا آماده است تا با ایران در زمینه فاینانس پروژه های اقتصادی دو کشور همکاری کند.
    مسئولان این بانک فرانسوی همچنین هدف خود را نهایی کردن این توافق عنوان کرده اند.

    محمد خزاعی معاون وزیر و رئیس سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران در چارچوب همکاریهای بانکی جمهوری ایران و فرانسه و به منظور مذاکره با مقامات بانکی و اقتصادی فرانسه در مورد سند همکاری بانک سرمایه گذاری دولتی با بانک مرکزی کشورمان به مدت پنج روز به پاریس سفر کرده است.

    برچسب ها