عصر خودرو

ایران در فهرست بازارهای اصلی صادرات ارمنستان

عصر بازار- وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان از طراحی دفترچه راهنما حاوی اطلاعات جامع و به روز در رابطه با بازار جذاب صادراتی و وارداتی، روابط قراردادی، محدودیت ها و شرایط ویژه برای فعالان اقتصادی در راستای تطبیق محصولات و روند تولیدات خود با ایران خبر داد.

ایران در فهرست بازارهای اصلی صادرات ارمنستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، مطابق با گزارش منتشر شده از سوی وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان، در نتیجه تحقیقات اولیه، پنج بازار اصلی مورد هدف این کشور، امارات، چین، آمریکا، ایران و قطر هستند.
    در دفترچه های راهنمای بازارهای مورد هدف ارمنستان، اطلاعاتی در خصوص قوانین وارداتی، تعرفه های گمرکی، آیین نامه مالیاتی و محدودت های موجود برای برخی از کالاها ذکر شده است.
    وزارت توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری ارمنستان که برای پنج بازار نخست صادراتی این کشور دفترچه های راهنما تهیه کرده است، قصد دارد به صورت مداوم دفترچه های خود را به روز کند؛ همچنین گفته شده این کشور در نظر دارد در سال جاری (2018 میلادی)، دفترچه راهنمای هفت بازار مورد هدف دیگر را نیز تدوین و منتشر کند.
     ارمنستان با حدود 30 هزار کیلومتر مربع مساحت و سه میلیون تن جمعیت در منطقه قفقاز قرار دارد که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی در سال 1991 استقلال یافت، با ترکیه، گرجستان، جمهوری آذربایجان و ایران هم مرز است.

    برچسب ها