عصر خودرو

ارزش معاملات فرابورس به هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال رسید

عصر بازار: در روز چهارشنبه، هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال خرید و فروش در بازارهای فرابورس انجام شد.

ارزش معاملات فرابورس به هزار و ۳۳۳ میلیارد ریال رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، امروز در بازار فرابورس 146 میلیون و 690 هزار ورقه بهادار در 12 هزار و 469 نوبت به ارزش یک هزار و 333 میلیارد ریال داد و ستد شد و آیفکس با افزایش نامحسوس به عدد 702.22 رسید.

    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با معامله 4 میلیون و 170 هزار سهم بیشترین حجم و پالایش نفت لاوان با 13 میلیارد و 990 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

    این در حالی است که بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن و پس از آن روان فن آور و مواد ویژه لیا بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر، شرکت‌های صنعتی مینو، پالایش نفت لاوان و گروه فن‌آوا با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 681 تا 699 هزار ریال دست به دست شد.

    طبق این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 6 میلیون و 750 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق اجاره ماهانه رایتل با داد و ستد 900 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

    همچنین، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 928 هزار و 124 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.45 رشد نسبت به روز قبل به 26.4 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها