عصر خودرو

برگزاری هفته فاینانس اروپا با حضور مسئولان اقتصادی و نمایندگان بازار مالی ایران

عصر بازار: مدیرعامل تامین سرمایه امین از معرفی فرصت های سرمایه گذاری در ایران و ارتباط با بانک ها و موسسات مالی اروپا در هفته فاینانس اروپا که در فرانکفورت آلمان در حال برگزاری است، خبر داد.

برگزاری هفته فاینانس اروپا با حضور مسئولان اقتصادی و نمایندگان بازار مالی ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش عصر بازار دکتر علی سنگینیان؛ در حاشیه هجدهمین هفته فاینایس اروپا که از 16 تا 20 نوامبر در شهر فرانکفورت آلمان در حال برگزاری است با بیان اینکه در این همایش دکتر ولی ا... سیف؛رییس کل بانک مرکزی ایران به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی ایران و سیاست های دولت یازدهم در برخورد با سرمایه گذاران اروپایی پرداخت، ادامه داد: در این نشست چهار روزه تامین سرمایه امین نیز فرصت های سرمایه گذاری در ایران را برای حاضران تشریح کرد.
    به گفته مدیرعامل تامین سرمایه امین، این همایش بزرگترین همایش بانکی و مالی اروپا است که برای اولین بار در آن به موضوع ارتباط ایران و اروپا نیز پرداخته شده است.
    وی با اشاره به اینکه گزارش های ارائه شده از سوی نمایندگان ایران در این همایش با استقبال حاضران روبرو شده است افزود: شرایط اقتصادی ایران پس از برداشته شدن تحریم ها فرصت های مناسبی را برای صنایع مختلف ایران در مواجهه با سرمایه گذاران خارجی بخصوص اروپایی فرآهم کرده و تامین سرمایه امین در حال مذاکره با شرکت های مختلف اروپایی برای راهنمایی و شناساندن فرصت های مناسب به  آنها جهت سرمایه گذاری در ایران است.

    برچسب ها