عصر خودرو

آکادمی بورس؛

در یک قدمی مرحله دوم

عصر بازار- مسابقه آزاد معامله گری با عنوان آکادمی بورس که با همکاری تامین سرمایه تمدن، شرکت بورس اوراق بهادار تهران، کانون نهادهای سرمایه گذاری، شرکت ره پویان پردازش گستر صحرا ، کارگزاری شهر و با اجرای گروه دانش شاخص بازارسرمایه برگزار می¬شود، هفته سوم را پشت سر گذاشت. تا به اینجا بیست و پنج نفر از نفرات برتر از استان تهران و بقیه نفرات از ۱۲ استان دیگر هستند.

در یک قدمی مرحله دوم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، از روز شنبه بیست و یکم تا روز چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه که هفته پایانی مسابقه است، شرکت کنندگان فرصت دارند تا جایگاه خود در جدول را ارتقاء دهند. در هفته پایانی مسابقه جدول رتبه بندی منتشر نخواهد شد.
    امین آذریان رئیس کمیته اجرایی آکادمی بورس در خصوص ادامه روند مسابقه گفت: طبق قوانین مرحله نخست، شرکت کنندگان تا پایان ساعت معاملاتی روز آخر مسابقه؛ یعنی چهارشنبه بیست و پنجم بهمن ماه، فرصت دارند  تمام پرتفوی خود را به وجه نقد تبدیل کنند و هیچ سهام یا اوراقی را در سبد سرمایه گذاری خود نداشته باشند.
    آذریان در ادامه گفت: با پایان مسابقه و مشخص شدن نفرات برتر، فاز دوم مسابقه با جلسه معارفه آغاز خواهد شد. در این قسمت پنجاه نفر برتر در جلسه معارفه با مربیان خود آشنا می¬شوند و از روز شنبه بیست و هشتم بهمن ماه با سرمایه اولیه یک میلیون تومانی که توسط تامین سرمایه تمدن، تامین می¬شود معاملات خود را آغاز خواهند کرد.
    عضو شورای سیاست گذاری آکادمی بورس در مورد حضور مربیان گفت: چون افراد حرفه ای توانسته اند وارد مرحله دوم شوند، شورای سیاستگذاری در نظر دارد تا در این قسمت افراد با چهره¬های سرشناس بازارسرمایه، جلسات آموزشی و تحلیلی در خصوص سبدسهام خود داشته باشند. در این جلسات که به صورت هفتگی  برگزار می¬شود، مربیان ضمن تحلیل بازار و همچنین بررسی عملکرد هر نفر، مشاوره¬های لازم را به ایشان خواهند داد تا هر شرکت کننده بتواند بهتر بدرخشد.
    مدیرعامل گروه دانش شاخص بازارسرمایه در خصوص جزییات مرحله دوم افزود: در این مرحله قوانین و مقررات خاصی داریم تا ضمن اعمال محدودیت¬ها به جذابیت مسابقه هم افزوده شود. این قوانین به معامله گران ما آموزش خواهد داد تا در شرایط سخت و محدود چگو.نه پرتفوهای خود را مدیریت کنند. جزییات قوانین روز جلسه معارفه اعلام خواهد شد.
    مرحله دوم آکادمی بورس روز چهارشنبه بیست و چهارم اسفندماه به پایان خواهد رسید.

    برچسب ها