عصر خودرو

نشست رایزنان بازرگانی کشورهای آسیایی در شهر شانلی اورفای ترکیه برگزار شد

عصر بازار- نشست رایزنان بازرگانی آسیا به میزبانی انجمن تجار و صنعتگران مستقل(موصیاد) در شهر شانلی اورفای ترکیه برگزار شد.

نشست رایزنان بازرگانی کشورهای آسیایی در شهر شانلی اورفای ترکیه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، رایزنان بازرگانی کشورهای ایران، ژاپن، افغانستان، تایوان، ازبکستان، کره جنوبی، تاجیکستان، ویتنام، تایلند، مالزی، مغولستان، اندونزی، قزاقستان، برونئی، آذربایجان، هند و بنگلادش در شهر شانلی اورفای ترکیه گردهم آمده و به تشریح روابط کشور هایشان با ترکیه پرداختند.
    حمید زادبوم رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در این نشست از رشد تجارت میان دو کشور استقبال کرده و حجم تجارت دو کشور ایران و ترکیه در سال ٢۰١٧ را ١۰ میلیارد و هفتصد میلیون دلار اعلام کرد.
    وی در این نشست آمادگی ایران را برای تبادل هیاتهای تجاری و اقتصادی اعلام و از فعالیتهای موصیاد برای توسعه روابط فی مابین قدردانی کرد.
    به گزارش ایرنا، در مراسم افتتاحیه این نشست، سخنرانان به بیان نظرات خود در خصوص همکاری های بین المللی مشترک برای عبور از بحران های مالی، روند رو به رشد تجارت ترکیه با کشورهای آسیایی، جمعیت جوان ترکیه، سرمایه گذاری خارجی درترکیه پرداختند.
    در این نشست عدنان بستان معاون انجمن صنعتگران و تجار ترکیه(موصیاد) ، زکی گوورچین رییس کمیسیون روابط بین الملل و تجارت خارجی موصیاد ، محمود باروت رییس شعبه شانلی اورفای موصیاد ، قاسم گل پینارنماینده مردم شانلی اورفا و معاون حزب عدالت و توسعه این استان، معاون استاندار و معاون شهردار شانلی اورفا شرکت کرده بودند.
    گفتنی است پس از پایان این نشست، شرکت کنندگان از سه کارخانه و موزه شانلی اورفا بازدید کردند.

    برچسب ها