عصر خودرو

سخنگوی شرکت دی اچ ال :

ایران را تحریم نکرده ایم

عصر بازار- ' دانیل مگ گرت ' سخنگوی شرکت ' دی اچ ال ' گفت که این شرکت ارسال بسته به ایران را تحریم نکرده است .

ایران را تحریم نکرده ایم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، پیشتر یک منبع آگاه در این شرکت گفته بود به دلیل تحریم‌‌های ایران، محدودیت‌هایی برای ارسال بسته به ایران در نظر گرفته است.
    سخنگوی 'دی‌اچ‌ال' به دویچه‌وله‌‌فارسی گفت که شعبه بریتانیا احتمالأ به دلیل بالا بودن تقاضای ارسال بسته برای اشخاص حقیقی در ایران، ارائه این سرویس را متوقف کرده است. اما ارائه این سرویس برای شرکت‌هایی که در ایران دارای حساب کاربری با 'دی‌اچ‌ال' هستند، ادامه دارد.»
    وی گفت : شعبه‌های 'دی‌اچ‌ال' می‌توانند به طور مستقل در مورد ارائه خدمات خود تصمیم بگیرند. اما سیاست‌های کلی ما برای ارائه خدمات به ایران تغییر نکرده است و در آلمان شما می‌توانید از این خدمات استفاده کنید.»
    ارسال بسته پستی به ایران با سرویس 'دی‌اچ‌ال' اکسپرس به صورت تلفنی هماهنگ می‌شود و فرد متقاضی باید فرم‌های مشخصی را برای ارسال بسته به ایران پر کند. بسته پستی سپس با سرویس 'دی‌اچ‌ال' در محل سکونت فرستنده دریافت و به مقصد مورد نظر ارسال می‌‌شود.
    'دی‌اچ‌ال' بخشی از دویچه‌پست، بزرگترین شرکت پست آلمان است که سال 1995 و در پی خصوصی‌سازی شرکت پست دولتی آلمان تأسیس شد. 'دی‌اچ‌ال' در 220 کشور و منطقه خودمختار یا نیمه‌خودمختار جهان شعبه دارد و 'دی‌اچ‌ال' اکسپرس یکی از سرویس‌های آن است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بن است.

    برچسب ها