عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی :

واریز سود سهام عدالت چهار گروه تا پایان اسفند

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: سود مشمولین ۴ گروه حدودا ۸۰ هزار تومان و سود ۱۶ گروه دیگر ۱۵۰ هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال ۹۶ سود سال ۹۵ را به صورت کامل تسویه کنیم.

واریز سود سهام عدالت چهار گروه تا پایان اسفند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید جعفر سبحانی در خصوص زمان واریز چهار گروه باقی مانده از گروه مشمولین سهام عدالت بیان داشت: سود سهام عدالت چهار گروه باقی مانده که 78 درصد مشمولین را تشکیل می دهند از دهه فجر تا پایان اسفند ماه به حسابشان واریز می شود.

    وی در ادامه افزود: در دوازدهم بهمن ماه مصادف با شروع دهه فجر سود 22 درصد از مشمولین که شامل 16دهک بودند و مبلغ حدود 600 میلیارد تومان به حسابشان واریز شد.

    مشاور رییس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به اینکه پایان سال مالی برخی از شرکت های موجود در سبد سهام خرداد ماه است، گفت: تعداد اندکی از شرکت های موجود در سبد سهام پایان سال مالی آنها مربوط به خرداد ماه سال آینده می شود ولی با مذاکراتی که با این شرکت ها انجام شده مقرر است تا در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از نوروز 97 سود به حساب سازمان خصوصی سازی واریز و بین مشمولین باقی مانده تقسیم شود.

    سبحانی اظهارداشت: در مرحله نخست واریز سود سهام عدالت حدود 930 میلیارد تومان سودبین تمامی مشمولین تقسیم شد که بر این اساس 16 گروه مشمولی که در مرحله اول 50 هزار تومان دریافت کرده بودند در مرحله انتهایی 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد و سایر مشمولین این گروه که هیچ سودی دریافت نکرده بودند 150 هزار تومان دریافت و سود سال مالی 95 به صورت کامل تسویه می شود.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: سود مشمولین 4 گروه حدودا 80 هزار تومان و سود 16 گروه دیگر 150 هزار تومان است که تمام تلاش خود را می کنیم تا پایان سال 96 سود سال 95 را به صورت کامل تسویه کنیم.

    برچسب ها