عصر خودرو

رئیس بانک توسعه صادرات :

ارتباط بانک توسعه صادرات با ۱۱۸بانک جهان برقرار شد

عصر بازار- رئیس بانک توسعه صادرات مرکز همدان گفت: زمینه برقراری ارتباط کارگزاری این بانک با ۱۱۸ بانک در سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا با تلاش دولت تدبیر و امید و گشایش های صورت گرفته پس از برجام، فراهم شد.

ارتباط بانک توسعه صادرات با ۱۱۸بانک جهان برقرار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، صفر قره داغی افزود: پس از اجرایی شدن برجام زمینه ایجاد و برقراری روابط بانکی و کارگزاری با بانک های دیگر کشورها در دستور کار قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: به مدد تلاش مستمر مدیران بانک توسعه صادرات در حال حاضر رابط کارگزاری با 71 بانک در 22 کشور اروپایی، 42 بانک در 19 کشور آسیایی و پنج بانک در پنج کشور آفریقایی برقرار شده است.
    رئیس بانک توسعه صادرات مرکز همدان اظهار کرد: همچنین در راستای رفع برخی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی، خطوط دریافتی کوتاه و بلند مدت بین بانک توسعه صادرات و 'اگزیم' بانک کره جنوبی ایجاد شد.
    قره داغی ادامه داد: همچنین قرار داد دو منظوره با بانک اکو، اوبر (Ober) بانک اتریش، قرادادهای ترتیبات بانکی با بانک آر.اف.سی (RFC) مسکو و قرارداد تامین مالی کوتاه مدت با بانک بلاد عراق منعقد شده است.
    وی گفت: از دیگر اقدامات برجسته این بانک برای پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و کم بهره به واحدهای تولیدی صادراتی انعقاد قراردادهای ارزی و ریالی با صندوق توسعه ملی است.
    وی بیان کرد: بانک توسعه صادرات همدان با توجه به ظرفیت های صادراتی این استان و لزوم حمایت مالی و مشاوره ای از صادرکنندگان همدانی، در سال 79 راه اندازی شد.

    برچسب ها