عصر خودرو

ابراز تمایل سرمایه گذاران انگلیس برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی در ایران

عصر بازار- روابط عمومی شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) اعلام کرد، سرمایه گذاران انگلیس برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی در ایران در بازدید شماری از سرمایه گذاران انگلیسی ابراز تمایل کردند.

ابراز تمایل سرمایه گذاران انگلیس برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، کنسرسیوم پرکس از شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) در تهران، بر مشارکت و سرمایه گذاری تجار و سرمایه گذاران انگلیسی در بخش های معدنی، انرژی و امور مالی تاکید شد.
    در این بازدید مدیران شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا) و هلدینگ های تابعه، ظرفیت ها ، طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری خود را در بخش معدنی، نفت و گاز ،پتروشیمی و تأمین مالی تشریح کردند.
    سرمایه گذاران انگلیسی نیز ضمن استقبال از پروژه های موجود آمادگی خود را در بخش معدن طلای کردستان و پتروشیمی فناوران و تأمین مالی طرح ها و پروژه های مختلف اعلام کردند.
    همچنین مقرر شد در اسرع وقت توافقات نهایی صورت گیرد و اقدامات لازم جهت اجرای مفاد آنها آغاز شود.
     شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) به عنوان یک مجموعه تخصصی در امر سرمایه گذاری در تاریخ ششم فروردین سال 1365 به صورت یک شرکت سهامی خاص با سرمایه اولیه 20 میلیارد ریال تاسیس شد.
    هدف اصلی شستا مدیریت کارآمد منابع مالی تخصیص یافته با رویکرد سودآوری وارزش افزوده حداکثری در بازارهای سرمایه داخلی و خارجی از طریق فعالیت های تولیدی، خدماتی و بازرگانی است و امروز شستا به یکی از شرکت‌های بزرگ اقتصادی در سطح خاورمیانه تبدیل شده است و با تدوین چشم انداز و افق های آرمانی خود و برنامه ریزی استراتژیک می رود تا در آینده ای نه چندان دور به یک بنگاه اقتصادی تراز اول در سطح جهانی تبدیل شود.
    هم اکنون 9 هلدینگ گردشگری، دارو، نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان، معادن، حمل و نقل جاده ای، انرژی، بانک، بیمه فعالیت دارد.

    برچسب ها