عصر خودرو

صعود نرخ بیت کوین در بلندمدت

عصر بازار- یک صاحبنظر بانکداری الکترونیک از صعود نرخ بیت کوین در بلندمدت خبر داد.

صعود نرخ بیت کوین در بلندمدت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، ولی اله فاطمی درباره نوسانات نرخ بیت کوین و پیش بینی آینده این ارزها، اظهارداشت: اگر به بیت کوین به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری نگاه شود، هم از نظر گستردگی دسترسی به این ارزها و همچنین محدودیت منابع ارائه این ارزها، قدرت رقابتی برای معامله این ابزار ایجاد می شود.

    وی ادامه داد: در همین راستا سفته بازی و تقاضاهای غیرعادی برای معامله این ارزها وجود دارد. این صاحبنظر بانکداری الکترونیک با تاکید بر اهمیت نظر سایر دولت ها درباره این ارزها در میزان تقاضا، گفت: البته نه تنها تاکنون کشورها تصمیم دقیقی درباره این ارزها نگرفته اند بلکه شاهد انتقال سرمایه از بازارهای دیگر به سمت این بازار هستیم.

    فاطمی افزود: دلیل این این ادعا هم، خرید بلوک های بزرگ توسط سرمایه گذاران است و این نوسان های قیمتی هم پیش زمینه ای برای آماده سازی بازار و معامله است.

    این فعال حوزه بانکداری الکترونیک در ادامه گفت: در هفته اخیر هم شاهد خرید حجم بزرگی از بیت کوین توسط یک نفر بودیم و به نظر من روند فعلی قیمت بیت کوین لحظه ای است و ملاکی برای ارزیابی محصوب نمی شود. به گفته فاطمی، قیمت بیت کوین در آینده روند صعودی خواهد داشت.

    برچسب ها