عصر خودرو

۱۰۷ ضمانت دولتی برای سرمایه‌گذاری خارجی در تهران صادر شد

عصر بازار: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه استان تهران از استان‌های موفق کشور در جذب سرمایه‌های خارجی است گفت: ۱۰۷ ضمانت دولتی در دو سال گذشته برای سرمایه‌گذاری خارجی در استان صادر شد که بیش از ۵۰ درصد آن تحقق عینی یافته است.

۱۰۷ ضمانت دولتی برای سرمایه‌گذاری خارجی در تهران صادر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایرنا، محمد خزاعی در نخستین همایش معرفی فرصت‌های توسعه اقتصادی و جذب سرمایه استان تهران در هتل المپیک افزود: این میزان به غیر از سرمایه‌گذاران خارجی است که برای سرمایه‌گذاری در استان تهران، درخواستی برای دریافت ضمانت نامه ارائه نکرده‌اند.

    وی با بیان اینکه جذب این سرمایه‌گذاری خارجی در شرایط تحریم و مشکلات نظام دیوان سالاری کشور بسیار قابل توجه است اظهار کرد: تحقق بیش از 50 درصدی سرمایه‌گذاری خارجی در استان تهران براساس معیارهای بین‌المللی بسیار مناسب ارزیابی می‌شود. رئیس‌کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران ابراز امیدواری کرد: آمار سرمایه‌گذاری در استان تهران و کل کشور روند رو به رشدی داشته باشد.

    وی به چهار اولویت مهم برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در استان تهران اشاره و اظهار کرد: در حوزه محیط زیست دو بخش تکنولوژی رفع آلودگی هوا و مدیریت پسماند، مدیریت منابع در بخش‌های خطوط فاضلاب و تکمیل تصفیه خانه‌ها، حمل‌و‌نقل درون شهری و صنایع دارای فناوری پیشرفته (های تک) مهم‌ترین اولویت‌های استان تهران برای سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها