عصر خودرو

سرکنسول ایران در دبی اعلام کرد؛

سرمایه گذاری ایرانی های مقیم دبی در ایران

عصر بازار- سرکنسول ایران در دبی با تأکید بر ضرورت برداشته شدن موانع سرمایه‌گذاری در ایران و اینکه ایرانی های مقیم دبی اقدام به سرمایه گذاری در ایران کرده اند گفت: همه ارگان‌ها تلاش کنند تا سرمایه گذاری با موانع کمتری در ایران صورت گیرد.

سرمایه گذاری ایرانی های مقیم دبی در ایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،علیرضا بهرامی با اشاره به برگزاری کنفرانس صنعت ساخت در اسفند ماه گفت: این کنفرانس در جهت اهداف اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری خارجی بسیار حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.
    وی تاکید کرد: همه ارگان‌ها باید همت مضاعفی در این خصوص به‌خرج دهند تا سرمایه گذاران با موانع کمتری در کشورمان سرمایه گذاری کنند.

    وی ادامه داد: تاکنون تعداد مناسبی از ایرانی هایی که مقیم دبی هستند اقدام به سرمایه گذاری در ایران کردند و هر چه پروژه‌ها کم چالش‌تر و شفاف تر شود، به‌مراتب سرمایه گذاری بیشتری از جانب این افزاد در کشور صورت خواهد پذیرفت.

    علی شاهانی دبیر کنفرانس صنعت ساخت نیز در این دیدار ضمن دعوت از مسئولین کنسولگری و ایرانیان مقیم دبی مرتبط با صنعت ساخت در کنفرانس صنعت ساخت اعلام کرد: آمادگی داریم تا مشکلات پیش روی سرمایه گذارانی که مایل به انجام پروژه در ایران هستند را در کنفرانس مطرح و از مسئولین بخواهیم راه حل‌های عاجل آن را ارائه کنند.
    کنفرانس و نمایشگاه صنعت ساخت در روزهای دوم تا چهارم اسفندماه سال جاری باحضور مسئولین عالی رتبه ایرانی و مهمانان و سفرای 20 کشور جهان در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

    برچسب ها