عصر خودرو

امروز ثبت شد؛

معامله ۱۶۶۶ میلیارد ریالی در بورس کالا

عصر بازار: تالار معاملات بورس کالای ایران امروز میزبان دادوستد حدود ۸۱ هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۱۶۶۶ میلیارد ریال بود.

معامله ۱۶۶۶ میلیارد ریالی در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، حدود 41 هزار تن انواع ماده پلیمری، 21 هزار و 260 تن وکیوم باتوم، 5025 تن انواع قیر و یک هزار تن گوگرد دادوستد شد.

    تالار صادراتی نیز شاهد معامله 12 هزار و 400 تن انواع قیر و 250 تن عایق رطوبتی بود.

    بازار قیر نیازمند تحریک تقاضا

    میرجلال سیدجلالی، مدیرعامل شرکت نگین گام پارس در خصوص اوضاع بازار قیر به «پایگاه خبری بورس کالای ایران» گفت: با وجود اینکه در فصل مصرف قیر قرار داریم، اما حجم معاملات نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و این موضوع به کاهش نقدینگی و همچنین افت گردش مالی در بازار قیر مربوط می شود.

    وی افزود: صادرات قیر نیز به ترکیه بسیار محدود شده است؛ چرا که قیمت قیر در حال حاضر در ترکیه بسیار پایین تر از ایران است.

    براساس این گزارش، در همین حال امروز هم وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز که به میزان 14 هزار تن عرضه شده بود، به همین میزان تقاضا داشت و با قیمت پایه توسط معامله گران خریداری شد.

    وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان نیز که به میزان 10 هزارتن عرضه شده با تقاضای 7260تنی روبه رو شد و به این ترتیب با قیمت پایه مورد معامله قرار گرفت.

    در همین حال گوگرد کلوخه پالایش نفت شازند نیز به میزان 1000 تن عرضه شد که با تقاضایی با همین حجم نیز روبه رو شد و با قیمت پایه 289 تومان مورد معامله قرار گرفت.

    گفتنی است، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) نیز امروز 800 تن شمش هزارپوندی 99.8 را به قیمت 60 هزار و 951 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا به فروش رساند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها