عصر خودرو

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اعلام کرد؛

انتشار ۴۰۰ میلیارد تومانی اوراق سلف گاز مایع

عصر بازار- مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با اشاره به برنامه های توسعه ای پیش روی این شرکت، انتشار ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد گاز مایع (LPG) در بورس انرژی را از جمله این اقدامات برشمرد.

انتشار ۴۰۰ میلیارد تومانی اوراق سلف گاز مایع
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، عادل نژادسلیم مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس ، گفت: موفقیت اقتصادی در هر کشوری رابطه مستقیمی با اهمیت تولید در آن اقتصاد دارد. بر این اساس یکی از اهداف راهبردی هلدینگ خلیج فارس جذب نقدینگی در دست مردم و هدایت پول های داخلی به سمت توسعه صنعت پتروشیمی به عنوان موتور محرک توسعه کشور است.

    نژادسلیم با اشاره به پروژه های توسعه ای 20 ساله تدوین شده دراین شرکت تصریح کرد: با توجه به حجم بالا و سرگردانی نقدینگی موجود در جامعه برنامه ریزی های جدی برای جذب و هدایت این سرمایه ها به سمت تولید شده است تا منابع جذب شده از این طریق به سمت پروژه های توسعه ای کشور هدایت شود و علاوه بر نفع مردم، زمینه کاهش بیکاری را میسر کند.

    مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در ادامه با اشاره به مزیت های پیش روی صنعت پتروشیمی در ایران در مقایسه با سایر کشورهای منطقه گفت: هلدینگ خلیج فارس به عنوان شرکتی که 50 درصد ارزش بازار صنعت پتروشیمی را در اختیار دارد، در نظر دارد تا از طرق مختلف از جمله انتشار و عرضه اوراق و یا فروش سهام در بورس نسبت به جذب نقدینگی مردم اقدام و آن را به سمت تولید هدایت کند.

    وی در این رابطه به عرضه 400 میلیارد تومان اوراق سلف موازی استاندارد گاز مایع (LPG) در بورس انرژی اشاره کرد و گفت: این اوراق نیز با این هدف منتشر شد که علاوه بر حجم بالا در کوتاه ترین زمان ممکن و در یک رقابت نزدیک به فروش رفت.

    مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس سیاست های توسعه ای این شرکت بعد از واگذاری را مدنظر قرار داد و گفت: پس از واگذاری با توجه به سیاست های توسعه ای پیش روی به ویژه در صنعت پتروشیمی نسبت به تدوین استراتژی های 5 ساله اقدام شد تا در راستای آن 6 میلیارد یورو پروژه و طرح های عقب مانده این شرکت به مرحله اجرا و عملیاتی شدن برسد.

    وی در پایان گفتگو با "سنا" افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته عملیات اجرای این پروژه ها آغاز و عملاً بخشی از آنها در سال 97 و بخشی دیگر در سال 98 به اتمام خواهد رسید.

    برچسب ها