عصر خودرو

آرامش به دنیای میلیاردرها بازگشت

عصر بازار: دارایی ۳۰ میلیاردر نخست جهان پس از حمله پاریس کاهش یافته بود اما حالا روند افزایشی را در پیش گرفته است.

آرامش به دنیای میلیاردرها بازگشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بلومبرگ، هر روز وضعیت سهام 200 میلیاردر برتر جهان را مورد بررسی قرار می‌دهد. چندی پیش بلافاصله پس از حمله تروریستی که در پاریس پایتخت فرانسه صورت گرفت، ارزش سهام این میلیاردرها به طور ناگهانی و به میزان زیادی سقوط کرد. دارایی 30 میلیاردر نخست جهان در یک روز بر باد رفت. اما امروز 4 روز از واقعه پاریس می‌گذرد و بازارا آهسته‌آهسته به وضعیت طبیعی خود باز می‌گردد.

    ارزش سهام بیل گیتس به عنوان نخستین میلیاردر جهان دوباره در حال افزایش است. سهام گیتس روز 17 نوامبر با 751.4 میلیون دلار افزایش به 83.8 میلیارد دلار رسید. پس از او به ترتیب اورگتا با 72.7 میلیارد دلار و بافت با 62.6 میلیارد دلار رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. آخرین نفری که در فهرست 200 نفره میلیاردرهای بلومبرگ قرار دارد جان راپرت است که صاحب شرکت کالاهای لوکس سوئیسی است. دارایی جان راپرت برابر با 6.6 میلیارد دلار است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها