عصر خودرو

در کدال؛

"وصندوق" صورت های مالی ۶ ماهه امسال را منتشر کرد

عصر بازار: شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۲۵۹ میلیارد و ۸۶۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۸۷ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

"وصندوق" صورت های مالی ۶ ماهه امسال را منتشر کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان بانکها با انتشار صورت های مالی شش منتهی به 31 شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی نشده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 493 میلیارد و 212 میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه گذاریها و فروش سرمایه گذاریها داشت.

    از درآمد این شرکت هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 264 میلیارد و 531 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر شد و سود خالص دوره به مبلغ 259 میلیارد و 861 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 87 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 937میلیارد و 85 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها