عصر خودرو

در مهر ماه ٩٤ نسبت به مقطع زمانی مشابه اتفاق افتاد:

رشد ٣٤درصدی تعداد تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران

عصر بازار: ​مجموع تعداد تراکنش‌های بانکی دستگاه‌های پایانه فروش متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در مهرماه سالجاری نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال قبل ٣٤ درصد رشد را نشان می‌دهد.

رشد ٣٤درصدی تعداد تراکنش های پایانه های فروش بانک صادرات ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی مردم به ابزارهای نوین بانکی و کاهش هزینه‌ها، ترافیک و آلودگی هوا، توسعه این ابزارها را در اولویت قرارداده است. آمارهای عملکردی حاکی از آن است که  حدود ٤٤ میلیون تراکنش توسط پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک در مهر ماه ٣٤ انجام گرفته که این میزان بیانگر رشد ٣٤درصدی تراکنش ها نسبت به مقطع زمانی مشابه در سال٩٣  می باشد.

    همچنین گزارش یاد شده بیانگر رشد ١٤ درصدی  تعداد کل تراکنش‌های سیستم سپهر در مرداد ماه سال جاری نسبت مقطع مشابه در سال قبل می باشد که این میزان رشد حاکی استقبال بیشتر مردم از خدمات نوین این بانک است.
    گفتنی است این بانک با ٤٥٤ هزار مشتری اینترنتی با میانگین حدود ١٢ میلیون تراکنش در ماه با رشد ٢١درصدی، تعداد ٣٨٧هزار دستگاه پایانه فروش (کارتخوان) متصل به حسابهای بانک صادرات ایران و صدور حدود ٥٣ میلیون انواع کارتهای الکترونیک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش بسزایی در ترویج بانکداری نوین دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها