عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه داروسازی اکسیر

عصر بازار: شرکت داروسازی اکسیر در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۵۰۷ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

نگاهی بر صورت های مالی ۶ ماهه داروسازی اکسیر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت داروسازی اکسیر با انتشار صورت های مالی شش منتهی به 31 شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ یک هزار و 507 میلیارد و  325 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 515 میلیارد و 30 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 409 میلیارد و 463 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزودن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 104 میلیارد و 690 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 698 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 293 میلیارد و 380 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها