عصر خودرو

یک مقام مسئول ؛

آموزش در صنعت، کارگشای رونق صنایع کشور

عصر بازار- یک مقام مسئول گفت: افزایش آموزش موجب بالا رفتن مهارت در سطح بنگاه‌های تولیدی شده،در نتیجه شاهد افزایش بهره‌وری و ایمنی در کار خواهیم بود.

آموزش در صنعت، کارگشای رونق صنایع کشور
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، معصومه پاپی نژاد کارشناس ارشد سازمان فنی و حرفه‌ای ، اظهار کرد: تفاهم‌نامه مشترکی بین سازمان فنی و حرفه‌ای و برخی از تولید کنندگان صنعتی منعقد شده است.

    وی افزود: بر اساس این قراردادها توانایی سازمان فنی‌و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال پایدار و بالا بردن بهره وری ملی با مشارکت این شرکتها در زمینه آموزش شاغلین افزایش خواهد یافت.

    پاپی نژاد تاکید کرد: این طرح در بیش از 20 شهرستان استان خراسان رضوی اجرا شد، که تاکنون 1500 نفر آموزش دیدند، همچنین در برنامه بعدی قرار است؛ این طرح در استان فارس نیز اجرایی شود.

    به گفته وی؛ برای تشویق بنگاه‌های اقتصادی صنایع ، جایزه چرخ طلایی در نظر گرفته شده است، همچنین در مسیر ارائه آموزش مهارت‌های علمی اقدام‌های موثری صورت داده‌اند.

    وی با اشاره به وظیفه سازمان فنی و حرفه‌ای در اجرای قانون کار تصریح کرد: بر اساس قانون کار سازمان فنی‌وحرفه‌ای مکلف به آموزش و توانمند سازی شاغلین در کل کشور است و در این راستا ما اعلام آمادگی می‌کنیم که با شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی وارد مذاکره شده و قرارداد ببندیم.

    وی در پایان یادآور شد: افزایش آموزش موجب بالا رفتن مهارت در سطح بنگاه‌های تولیدی شده است، در نتیجه شاهد افزایش بهره‌وری و ایمنی در کار خواهیم بود.

    برچسب ها