عصر خودرو

معاون سازمان توسعه تجارت ایران:

باید نهضت برندینگ را در ایران ایجاد کنیم

عصر بازار- معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مهمترین مساله‌ای که تا امروز به آن بی توجه بوده‌ایم ضعف ما در بحث برندینگ بوده است و باید بتوانیم نهضت برندینگ را در ایران به کمک سازمان توسعه تجارت ایجاد کنیم.

باید نهضت برندینگ را در ایران ایجاد کنیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، محمدرضا مودودی در پنجمین همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه، فعالان اقتصادی و خادمان صادرات منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: منطقه آزاد اروند با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد می‌تواند در عرصه تولید و تجارت به پیشرفت قابل توجهی برسد و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

    وی افزود: از نیم قرن گذشته که ایران به سمت صنعتی شدن حرکت کرده است به تدریج صادرات غیر نفتی افزایش پیدا کرد و بعد از برجام به 50 درصد رسیده است.

    معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد: به عنوان مسئول دولتی موظف به تولید ثروت، ایجاد اشتغال و روان سازی فعالیت‌های اقتصادی هستیم تا زمینه را برای توسعه بیشتر کشور فراهم کنیم.

    مودودی اظهار کرد: ایران در تمامی حوزه‌های اقلیمی، فرهنگی، تاریخی، ذخایر و منابع طبیعی و همچنین منابع انسانی جایگاه بالایی در جهان دارد و باید بتوانیم نهضت برندینگ را در ایران به کمک سازمان توسعه و تجارت ایجاد کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: مهمترین مساله‌ای که تا امروز به آن بی توجه بوده‌ایم ضعف ما در بحث برندینگ بوده است و باید تلاش شود تا این مساله بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

    در ادامه این مراسم، سید علی موسوی - معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند - اظهار کرد: تمام صادرکنندگان ما با مشکلات متعددی برای صادرات به عراق مواجه هستند که از همین جا از سازمان توسعه تجارت ایران می‌خواهیم تا برای رفع این مشکل تلاش کنند.

    وی خاطرنشان کرد: ما خواهان حل مشکلات پیش رو برای توسعه صادرات غیرنفتی به کشور عراق به عنوان مهمترین شریک تجاری ایران و رسیدن به هدف رئیس‌جمهوری در بحث صادرات هستیم.

    برچسب ها